Valborg.

2010-04-30 @ 10:25:57
Idag är det Valborg, eller Sista April, som jag alltid sagt. Valborg låter liksom fel i min öron. Jag jobbar dygn och började 9.30 och slutar 10.00 imorgon men det gör inget. Sista April är liksom inget jag firar längre, kan heller inte komma på hur, var eller med vad jag skulle fira det. Så då kan jag lika gärna jobba och få betalt för det i stället.

Imorgon kommer pappa, Marianne och Sara och hälsar på. Kanhända är Sofii och David med också, det visar sig. Det ska bli roligt, det var ett tag sedan de träffade Felix nu och med tanke på att jag tycker att han utvecklas varje dag så tycker nog de också att han blivit stor. Ha ha. Tack och lov är de också lite partiska och kan hålla med mig när jag ojjar över hur stor och duktig han är.

På söndag jobbar jag dygn igen och sen kommer min slappvecka. Bara tisdag-onsdag samt fredag kväll. På helgen ska vi ner till Västerås och hälsa på.

Annars är det mest i stiltje här i hålan. Jag var ute på en lite annan löprunda igår istället för den vanliga Ösmo Runt, det blev den fast med lite mer outside the box. Sprang halvt om halvt vilse efter slingorna i skogen. Note to self: Spring inte i skogen i halvmörker om du inte hittar. Men det var en skönt runda med terräng och lite mer backar än jag brukar köra. Var bra slut när jag kommer hem 50 minuter senare. Otroligt skön känsla att springa, för att inte tala om den underbara känslan som kommer när man sprungit klart! Man kan bli beroende av mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0