Sunday Bloddy Sunday.

2010-05-02 @ 08:01:00
Söndag... Söndag... Söndag... Jag vill inte gå och jobba idag, vädret är alldeles för fint. Jag hade hellre stannat hemma och släpat med Felix ut i skogen och plockat kottar eller något. Inte häcka på jobbet. Söndagar på jobbet brukar dessutom kunna vara ganska långdragna och sega. Söndagar är stiltjens dagar, liksom det är dåliga bröddagar på söndagar.

Jag sitter just nu och överväger om jag ska väcka Micke för att komma ut och springa en runda innan jobbet kallar. Om jag väcker honom nu så hinner jag med en liten runda utan att stressa. Samtidigt är det så skönt att bara sitta  här och njuta av en lugn söndagmorgon tillsammans med min pussgris...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Har du varit inne på min blogg någon gång?

Gillar du den?

Om du nu gör det så kanske du vill följa mig genom bloglovin?

Ha det bra :D

Kram!

2010-05-02 @ 09:19:15     URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0