Good Morning Sunshine, The Earth Says Hello!

2010-05-01 @ 08:36:58
Ett litet Willy Wonka-citat är allt på sin plats även om solens frånvaro är klart påtaglig. Det är till och med lite kyligt ute tycker jag.

Idag kommer pappa, Marianne, Sara, Sofii och antagligen David. Jag hoppas på bättre väder så att vi kan vara ute lite grann och göra något istället för att sitta inne hela dagen.  Jag hoppas också på att få tid till en runda innan pappa och de kommer. Annars får jag ta den ikväll när Micke är hemma igen. Jag har faktiskt gått och blivit lite hooked på att springa, även om jag fortfarande inte tar mig runt helt springandes, men för varje gång ökar det och den känslan är skön. Nu väntar jag bara på att jag ska få foten ur arslet och sluta med rökningen igen. Jag måste, jag vill och jag borde verkligen. Men det är långt mellan tanke och handling ibland tyvärr. Och jag vet att det i grund och botten bara handlar om att bestämma sig och ge fan i den där morgonciggen när man kliver upp. Men vägen till beslutet kan ta tid, och jag skyller på att det är svårt att lära en gammal hund att sitta. Men innan Tjejmilen går av stapeln i september ska min sista cigarett vara rökt, så det så.

Kommentarer
Postat av: Catrine

Du får hälsa allihop ifrån mig och lilleman =)

2010-05-01 @ 08:52:06     URL: http://catrinejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0