Att åtgärda:

2010-04-04 @ 18:46:44
  • Köpa nya träningsbyxor. De jag hade beställt satt skitbra - tills jag började springa och insåg att de glider ner, mycket. Med andra ord får jag dra upp dem hela tiden vilket liksom tar udden av själva springandet, det blir liksom extra bökigt när man hela tiden måste dra upp dem, eller helt enkelt springa och oroa sig för att de ska halka ner helt.
  • Fixa nytt abonnemang. Det är alldeles för mycket onödiga pengar som går nu när jag har Tre så jag ska byta till Comviq. Men jag måste få tummen ur arslet och ordna det, samt komma överens med mig själv om vilken telefon jag ska ha.
  • Fixa ny lägenhet. Jag letar, letar och letar, måtte vi få något nytt snart!!
  • Jag måste också få ordning på mitt CV, det behöver skickas i väg snarast men jag får inte till det, trots råd från vänner. Varje gång jag ögnar igenom det så känns det bara som en stor fet lögn det som står i det. Mindre bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0