Eine kleine Sonntag.

2010-04-11 @ 17:37:50
Söndag var det, ja. Den cajunkryddade kycklinggrytan står och puttrar på spisen och inväntar riset som kokar. Det ska bli en god middag!

Vi har varit i Haninge idag och kollat på lägenheter, två stycken bostadsrätter på Utgårdsvägen. Den första vi tittade på var inte särskilt intressant, vi hade troligtvis behövt byta ut både en och sju grejer de närmaste fyra åren (som väl är ungefär så länge vi planerar att bo i kommande lägenhet). Den andra vi kikade på var desto mer intressant. En mysig lägenhet där inte mycket alls behövde göras. I lördags tittade vi på nybygget i Haninge och både jag och Micke blev alldeles till oss. Lägenheten vore perfekt!! Ljus, stor, luftig, nybyggd, fräsch och ja, allt man vill ha liksom! En stor balkong och lite ovanlig planlösning som tilltalade oss mycket. Nu måste alla hålla tummarna!! Vi står nämligen på plats sju vilket gör att chanserna är rätt små tyvärr.

I fredags fick jag äntligen tummen ur arslet och gjorde ett abonnemang av mitt gamla Comviq-nummer så om några dagar kommer alla (ni som ska ha det det vill säga) att få ett sms med mitt ny-gamla nummer i. Så ni vet.

Kursen som var planerad till veckan blir tyvärr inte av. Det surar jag en del över faktiskt, jag ville verkligen gå den! Men med lite tur får jag gå en högskolekurs i nästan samma ämne i höst, jag borde komma in. Jag har också sökt en kurs i projektledning.

Veckan som kommer blir med andra ord rätt lugn, jag jobbar måndag-tisdag, onsdag-torsdag och fredagkväll. Och på söndag ska vi på dop.

Kommentarer
Postat av: Tele2/Comviq

Hej Suzan.



Vad kul att höra att du har valt att ha kvar oss som mobiloperatör när du bytt till mobilabonnemang istället för kontantkort. Vi hoppas att du blir nöjd med ditt nya mobilabonnemang. Om du får några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig på [email protected].



Du har inte angivit vilket abonnemang du skaffat men Kompis är perfekt om du ringer mycket inom Tele2/Comviq medan Snackis är det bästa alternativet om du ringer mycket olika operatörer. Använder du din mobiltelefon väldigt mycket är abonnemanget Maxi att rekommendera.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2/Comviq.

2010-04-12 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0