God morgon!

2010-04-07 @ 07:20:43
Idag väcktes jag av en Felix som stod vid sängen och pladdrade väldigt mycket om något som jag inte alls förstod. Han hade mycket att säga i frågan och avslutade det genom att hämta en film på min uppmaning. Just nu står han och dansar till Depeche Mode, man kan kalla det för en slags regndans med armar som fladdrar, händer som klappas och en rumpa som åker upp och ner. Jag hoppas han dansar fram sol istället för regn dock. Regn och snö har jag fått nog av nu.

Idag ska Felix till dagis och allt återgår till vardagen efter att vi varit borta hela påsken. Det är dock väldigt skönt att vara hemma igen, nu ska väskorna packas upp, tvätten tvättas och allt ställas på sin plats igen. Senare idag ska jag och syster Sara ge oss ut på en långtur. En mil ska avverkas! Och jag ska leka make up artist på henne inför hennes bal. Det ska bli roligt. Ikväll har vi visningen på lägenheten i Farsta/Hökarängen. Vi började också krångla med banken igåår för att få till stånd ett eventuellt lån, håll tummarna för det nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0