Ögoninflammation?

2010-04-15 @ 12:19:30
Jag är så gott som hundra procent säker på att Felix har åkt på ögoninflammation, igen. Fast jag ska inte klaga, han har inte haft någon sen i höstas så vi har klarat oss bra. Särskilt med tanke på att han hade säkert fem stycken i höstas. Vi har tid på Ösmo Vårdcentral idag 14.50 och imorgon blir jag hemma och vabbar.

Det jobbiga med just ögoninflammation är att Felix ändå är pigg och alert och vill göra samma saker som vanligt vilket betyder att det är tråkigt att sitta här hemma. Samtidigt kan man inte göra så mycket eftersom han smittar något otroligt. Man kan likna det vid att vara speälsk nästan. Hö hö.

Hans förkylning är bättre även om hostan är envis, särskilt på nätterna. Han hostar så att han vaknar, stackars skrutt.

Nej, nu ska jag göra ett nytt försök att presentera kalsongerna för honom.

Jö jö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0