Pappa planerar.

2010-04-12 @ 21:13:27
Jag fick alldeles nyss ett sms:

"Hej hur är det med er. Du och dina två systrar med respektive har jobb den 21 o 22 aug. Vi har bokat lokal idag. Ps micke behöver inte jobba han får hjälpa mig grogga tills han stupar."

Jag har hört rykten från syster Sara om att pappsen planerar sin 50 års-fest och nu är det bekräftat. Ha ha. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på att ge den gamle gubben, eller förlåt, än är han inte gammal. Någon som har en bra idé?

Det tråkiga i fågelsången är att jag har jobbhelg just den helgen, så jag hoppa verkligen att jag kan lyckas byta bort det eller de passen som det krockar med, annars får jag lov att ta semester. Det är klart man ställer upp och se till att pappa och Marianne super sig under bordet! Moa ha ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0