Resultat.

2010-04-18 @ 14:13:56
Dagens resultat blev 7.20 minuter per kilometer. Inte bra om man ser det till någon som springer mycket, men hej, jag har juh precis börjat!! Dessutom var det första gången jag sprang i skogen och på kuperad terräng, så jag är mycket nöjd ändå.

I veckan som kommer hoppas jag på att komma ut minst tre gånger och springa. Överväger att ge mig ut ikväll när Micke kommit hem. Fast då blir det den vanliga rundan. Att springa i skogen i mörkret är juh farligt. Alltså, farligt som i att snubbla och bryta benet. (Det är faktiskt väldigt sällan jag är rädd när jag är själv ute på kvällarna, oavsett var det är.)

Jag har suttit och surfat på lite olika shoppingsidor också, jag blir så sugen på att handla massa, massa!! Framför allt träningskläder. Tur att jag ska köpa en ny uppsättning nästa helg. Btw, ingen som vill köpa ett par Adidas-löpartights i storlek 42?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0