Sjuk.

2010-04-20 @ 10:55:51
Jo, jag är allt lite sjuk. Fast inte så där sjuk-sjuk utan bara sjuk, förkyld liksom. Halsont och lite småsnorig. Hoppas det går över till imorgon, eller i alla fall till helgen. Det tråkiga med att vara sjuk är att det inte blir någon träning. Men kanske man skulle pallra sig ut på promenad åtminstone. Hade juh tänkt gå mil-rundan idag efter att jag lämnat Felix men icke. Den känns lite övermäktig idag, lite synd för vädret ute är ljuvligt.

Jag bytte telefonnummer igår kväll också, men det var rättt korkat. Den telefonen hittar jag inte laddaren till. Det lär väl sluta med att jag får åka ner på Phonehouse och skaffa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0