Sjuker?

2010-04-18 @ 21:24:03
Jag befarar att allt pussande med min snorunge har resulterat i att han har smittat mig med sin förkylning. Näsan känns täppt, det gör ont när jag sväljer och det gör ont i lederna och huden. Bläh.  Jag hoppas det är övergående så jag är frisk i morgon när jag vaknar. Jag har varken lust eller tid till att bli sjuk själv. Imorgon ska jag vabba och det finns inget värre att vara sjuk och ensam hemma med Felix för man orkar inte hänga med i hans tempo vilket resulterar i halvkaos.

Veckan som kommer innebär en lugn jobbvecka och på torsdag ska jag försöka hitta någon att luncha med då jag ändå är i stan i annat ärende och i helgen är det Lakritsfestival i stan och så ska jag faktiskt åka iväg själv en sväng och shoppa. Jag älskar att shoppa själv, dels för att jag får gå i lugn och ro och titta och sen är det baske mig ett helvete att försöka få plats att byta om i en provhytt tillsammans med en barnvagn. Jag ska köpa ett nytt set med löparkläder och eventuellt ett till par byxor då de jag har bara åker ner. Det stör otroligt när man springer och hela tiden måste dra upp brallorna. Och om jag känner mig själv rätt så lär det bli mer än så. Ha ha.

Till helgen vore det roligt att gå ut. Jag vill dansa. Jag behöver dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0