Söndagkvällen.

2010-04-12 @ 10:03:05
Jag hade planerat att ge mig ut på halvmils-rundan i går när jagkom hem från Nynäs, men icke. Felix var vaken - fram till elva!! Det har nog aldrig hänt förut, eller åtminstone inte på väldigt länge. Han somnar runt åtta varje kväll och sover oftast hela natten. Och när han väl hade somnat igår (i vår säng framför I drömmarnas trädgård, det var enda sättet att få honom att ligga stilla) så orkade jag inte. Och idag kan jag inte springa då jag jobbar till nio imorgon. Typiskt, jag vill verkligen springa! Får roa mig med lite armhävningar och sit ups och så i kväll på golvet i vardagsrummet efter tio. Fast det är juh inte samma som att springa...

Jag rensade ur min garderob i går också och plockade bort ungefär en pappkasse med kläder som är för stora eller som jag helt enkelt aldrig använder. Har också bestämt mig för att sälja min läderkorsett, jag har fel kroppsform för den. Knappt använd är den heller så det känns surt att bara slänga den eller så. Jag vet bara inte riktigt till vilket forum jag ska vända mig till för att sälja den, kanske helgon.se?

Nå väl, jag jobbar idag.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jag har sålt en del lack och läder på Tradera. :)

2010-04-12 @ 21:31:56     URL: http://ninnies.se
Postat av: Suzan

Ja, jag var in där och kikade men tyckte det såg ut som om alla korsetter gick jättedåligt. =(

2010-04-12 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0