Soool!

2010-04-25 @ 08:52:03
Åh, det är helt underbart ute! Solen skiner och det är varmt. Precis som igår och jag får riktiga sommarvibbar. Efter att ha varit i stan så gott som hela igår, så hade jag den där solbrända-känslan i ansiktet. Ni vet, när det bränner lite?

Idag ska jag ta med Felix ut i lekparken en stund så fort han har ätit klart. Så hoppas jag på att komma iväg på en liten runda också så jag får springa lite. Har inte blivit en enda runda på hela veckan, dels på grund av att min hals inte varit som den ska, en också för att det snöade för några dagar sen. Halsen är fortfarande inte helt bra men jag börjar tro att det beror på att jag röker och inget annat. Det är dags att sluta med det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0