Suzan vill ha!

2010-04-12 @ 21:31:04


Så snyggt! Och rosa, rosa, roooosaaaa! Lovely! Setpris på 399 kr, det är nästan ett måste. Jag får ge mig ut och shoppa när lönen kommer. Moahaha...!





Och den där sportjackan gillar jag skarpt! Svårmatchad dock. Men ack så snygg. Jag vill vara rik, det börjar bli dags för Micke och Åke att se till att kamma hem fullpott på Lotto nu!




¨
Och något att klocka med så man vet hur snabbt man sprungit. Mobilen funkar, men det blir rätt så klumpigt, dessutom får den precis plats i ficken vilket betyder att det tar viss tid att stoppa ner den.

Kommentarer
Postat av: Jakob Nordström

Satsa på denna istället !

Soc:s klockor är relativt osäkra, kass kvalité och mäter inte något vidare de diffar ganska mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0