Understimulerad.

2010-04-05 @ 13:12:42
Snälla, snälla. Säg att jag kommer in på en kurs i höst. Jag saknar så att plugga och vara tvungen att tänka efter och använda huvudet! Ibland kan jag nästa inbilla mig hur jag ser hjärnan sakta förtvina i brist på mentala utmaningar och det gör mig knäpp. För att inte tala om rastlös. Att bli rastlös är inte bra för mig, jag kommer bara på en massa dumma saker då.

Springandet går bra men nu har jag ett mycket otrevligt skavsår på vänster häl samt ett begynnande på höger, det är nog bara en tidsfråga tills den blåsan går sönder med. Dessutom är min mp3-spelare helt utan batterier och byxorna för stora. Stackars mig. Hö hö. Inte utan att det ska bli skönt att åka hem imorgon, borta bra men hemma bäst. Måste dock köpa nya brallor för jag har inga att springa i nu och det är ett måste.

I veckan hoppas jag på att komma iväg till stan och klättra lite med svågern. Vi ska också på visning av en lägenhet i Farsta på onsdagkväll och då ska min kära syster Sara passa Felix medan vi är borta. Den tionde ska vi på visning i Haninge på de nybyggda lägenheterna, dessvärre ligger vi på ynkliga plats nummer sju så mina förhoppningar om att få den är ytterst små.

Felix har lärt sig lite nya grejer under den här helgen, bland annat att skåla och att sätta på sig sina stävlar själv. Det förstnämnda är jag dock inte alls lika stolt över som det sistnämnda. Ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0