En idé.

2010-02-19 @ 09:00:25
Nu fick jag en idé. För länge sedan hade jag lila slingor. Ett tag några breda som var färgade i mitt hår, mycket snyggt och jag trivdes bra med det. Och för (oj, nu måste jag verkligen tänka...) 3.5 år sedan hade jag löshårsslingor i svart och lila. Den lila var ordentligt lila, så där så att det inte gick att missa dem. Hade fem svarta och fem lila utspridda i håret. Det var också snyggt.

Vad är då idén? Jo, att göra något liknande igen. Det snygga med de färgade lila var att de flöt in i håret och gav det en lila touch emedan de i löshår var skarpare och syntes tydligt. Så nu måste jag fundera över vilken typ av slingor jag ska ha, och i vilka färger. Lila troligtvis förstås. Lila är aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: Micke h

Hej Suzan

Ska du färga håret så ska du ta hjälp av Mats. Han färgade håret på Thomas så han såg ut som plupp :-)

Skrikit blått....

Badrummet blev förstås lika blått det också...

2010-02-19 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0