Guten Morgen Alles!

2010-02-25 @ 07:05:23
Jag blev väckt av en liten gullgris som stod vid sängkanten och babblade idag. Ett ganska trevligt sätt att vakna på må jag säga! Just nu sitter den unge herrn och tittar på I drömmarnas land. Han har slutat vara så fixerad vid Teletubbies - äntligen! Filmvalet är ganska varierat och den senaste tillskottet bland favoriterna är till min stora glädje och stolthet Kalle och Chokladfabriken. Han har sannerligen smak!! Synd att han är lite liten för de andra Burton-filmerna jag har.

Idag är en bra dag. Det har jag bestämt. Så jag tänker bjuda på lite musik för att er morgon ska få en lika härlig start om min fått, låtar som får mig att k'nna mig glad och energisk (och glöm inte att jag är en melodimänniska och inte textmänniska).





Ja, jag har en radiomusiks-morgon i dag. Den första (The Sound of San Frabsisco-Global Deejays) har en riktigt skön slinga i slutet av refrängen som jag skulle sätta på repeat vissa dagar. Röyksopp och Robyns hit har jag fastnat mycket för, blir glad av den även om texten i sig inte är så munter. Shame on me-Alex Sayz är en sån där låt som får mig att vilja börja dansa. Ha ha... Fast det är det å andra sidan många låtar som gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0