Separationsångest.

2010-02-24 @ 22:07:32
Jag har lite separationsångest ikväll. Felix har blivit så stor och dagen han föddes känns som ljusår bort just nu. Idag har han till exempel ätit på restaurang och skötte sig ypperligt, inget skrik och gnäll utan väntade snällt på maten och åt ordentligt. Ikväll somnade han snällt (ja, efter 15 minuters illvrålande för att han inte ville sova, men sen gick han och hämtade nappen och kröp upp i sin säng igen) i sin säng utan spjälor. Åh, min lille gubbe börjar bli en stor kille nu!

Därför har jag suttit på hans bilddagbok och tittat på bilder och gullat mig över dem. Ett smakprov från dagarna runt hans födsel:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0