Snyft och snörvel

2010-02-09 @ 06:14:49
Förr eller senare är det något alla föräldrar måste göra. Jag själv har sett fram emot det med skräckblandad förtjusning: Hur kommer jag att reagera? Kommer han att se äldre ut? Konstigare? Och flera andra tankar och funderingar dyker upp. Men igår var det dags för det vi pratat om ett tag, nämligen - den första hårklippningen!!

Vad ska jag säga? Felix var nöjd efter att vi satt honom framför Lilo och Stitch samt mutat honom med en bit rischoklad. Micke var mest skeptisk och tyckte det blev kort, själv började jag först skratta för att sedan böla över hur konstig Felix såg ut utan hår.












Och här sitter jag och sörjer Felix ljusa, långa lockar. Nästa klippning, då går vi till frisör.

Kommentarer
Postat av: Milla

stongt gjort:) han vart super fin lill killen <3

2010-02-09 @ 06:56:04     URL: http://camillaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0