Sömnlös i Sundsvall.

2010-02-12 @ 02:56:47
(Korrektion: Timrå, men Sundsvall passade så mycket bättre)


Klockan är i skrivande stund 02.35 och jag har suttit vid datorn i lite drygt tio minuter redan. Varför? Min käre son tycker att i natt är en bra natt att vägra sova. Jag gav upp efter en timme och nu sitter vi här. Jag framför datorn och Felix framför Teletubbies. Just nu är han dessutom extra söt med en massa choklad runt munnen och en konstant oskyldig uppsyn. Den oskyldiga synen kan dock behövas för att väga upp hans beteende de senaste dagarna. Odrägligare unge har man fått leta efter i ärlighetens namn. Får skylla på understimulans eller något... *host*


Det där med festivaler börjar bli ett huvudbry. Jag har ingen aning om vad jag ska satsa på i sommar. Arvika (Kent? Nja, jag skulle se dem om jag var där, men inte åka enkom för dem.) blir det nog inte, var inget band alls som lockade i år och även om musiken inte är allt så...nej, jag vill ha lite band som jag vill se, annars kan jag lika gärna åka till en valfri camping och leka festival. Flera verkar åka till Sweden Rock i år men det var inte just något band (Danzig typ) som drog av årets line up där heller, dyr är den dessutom! Emmaboda, Roskilde, Hultsfred, nej. Rockweekend kan nog vara något, det mest negativa är att den börjar samma dag som Felix blir två.

Sonisphere? Både ja och nej. En dag, nära hem, relativt billigt men samtidigt, festival ska man campa på!

Nu har min mormor också kommit upp och håller oss sällskap.
Jö jö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0