Söndag.

2010-02-28 @ 11:46:11
Jag har semester idag eftersom Micke också jobbar. Det blir så ibland i och med att våra scheman ser ut som de gör. Vad jag och Felix ska göra av dagen vet jag inte riktigt. Vi hade besök av Felix' farfar och Lisa fram till för en timme sedan. Jag hade dock trott de skulle stanna längre så har avböjt alla förfrågningar om att göra något idag. Typiskt. Men vi kommer nog på något vi kan göra för att få dagen att kännas lite mer som helg.

Felix ska sova snart och efter det får jag se hur mycket klockan blir. Är lite sugen på att dra ner till simhallen och bada lite men det beror sig helt på, de stänger redan 15.00 idag.

Felix var för övrigt rolig igår. Han ville absolut inte gå och sova så jag lät honom hållas. Vid 20.45 var det helt plötsligt lite för tyst här hemma och Felix var försvunnen. Gissa var jag hittade honom? Jo, i sängen. Han hade själv krypit upp i sängen och låg och väntade på att få stoppas om och få musik att sova till. Någon minut senare sov han som en gris. Igår kväll kom han också för första gången promenerandes utifrån sitt sovrum också, vinglade fram för att han knappt tittade var han gick. Men det gick lätt att få honom att somna, lite omstoppning och varm mjölk så var det klart.

Nej, nu ska jag försöka få lillmannen att sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0