*suck*

2010-02-02 @ 00:27:27
Klockan är nu kvart över tolv. Jag borde sova vid det här laget, eller i alla fall ligga i sängen med en bok. Men icke. Jag jobbar i natt och har nu för tiden jättesvårt att komma till ro på kvällarna när jag jobbar. Det är jättejobbigt, eftersom vi har sovande jour så bygger juh hela schemat på att man får sin sömn. Men i och med att jag inte lyckas komma till ro blir kvällarna alltid till natt innan jag är tillräckligt lugn för att lägga mig. Och inte nog med det, nu börjar jag dessutom att höra konstiga ljud lite varstans i lägenheten. Det gör det inte lättare att slappna av!! Jag har tillräckligt livlig fantasi för att skrämma upp mig själv utan märkliga ljud!

(Jag är en sån som kollar närmaste flyktväg i fall det blir zombie-attack, eller ifall galna inbrottstjuvar kommer. Främst för zombie-attack dock. Eftersom sovrummet/kontoret ligger längst in i lägenheten så är min plan att att kasta kontorsstolen ut genom fönstret, klättra upp på spaljeväggen vidare till balkongerna och därifrån förhoppningsvis ta mig taket på huset. Där borde jag vara trygg ett tag.)

Så egentligen borde jag väl stänga av datorn och titta på lite TV i stället och bädda sängen och sedan lägga mig och läsa. Men det är just det, jag har inte ro till det. Sitter jag framför TV:n är jag ändå uppe och springer och ska "fixa" saker. Allt från att torka bordet till att kolla något på datorn. Och stänger jag av datorn hör jag fler konstiga ljud, nu är webradion igång åtminstone.

Nå väl, saken blir itne bättre av att jag sitter här. Jag ska nog ge det ett riktigt försök att ta mig till sängen.
Jö jö!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Du har väl slägga/samurajsvärd nära sängen ifall the undead kommer och hälsar på? Om du inte läst "The zombie survival guide" så rekomenderar jag den varmt!

2010-02-02 @ 07:47:06     URL: http://www.bjarbo.net/blog
Postat av: Suzan

Klart jag har! =P

Måste faktiskt göra det, har inte läst den än.

2010-02-02 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0