Typiskt.

2010-02-24 @ 13:35:45
Jag skulle iväg med en kompis idag och se på Snabba Cash. Klockan 18.20 tyckte vi var en bra tid. Så när jag skulle reservera biljetter så gick det inte (Micke hävde ur sig att det nog berodde på att man inte kan reservera efter att ett  visst antal biljetter är sålda/reserverade, det kan stämma, vad vet jag?). Försökte att köpa biljetter men eftersom jag har ett par tillgodo-biljetter så gick inte det. Så det blir ingen Snabba Cash idag tyvärr. Men nästa onsdag ska vi gå i stället, har reserverat biljetter nu och ska hämta ut dem i morgon.





Måste också köpa en ny näsplutt då jag försnillade min i lördags i min onykterhet. Nu undrar jag bara vad jag ska göra med resten av tiden jag är inne i stan. Känns lite tjatigt att åka in för två smågrejer, någon som vill luncha eller fika?

(Och jag längtar ihjäl mig efter att komma närmare civilisationen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0