Ändrade planer.

2010-01-27 @ 13:51:58


Titta vilken söt liten skrutt jag snart ska få hämta på dagis!! =)


Nå väl, fredagens shoppingsällskap blir tyvärr inte av. Lite synd men förståeligt. Så nu vill jag hitta någon annan att åka med så man får lite sällskap.

Annars så räknar jag just nu ner tills jag får gå hem. Vill hem och bara vara. Ska nog passa på att rensa bland Felix kläder och leksaker. Han växer juh som en tok och nu är det dags för hans 86-bodysar att flytta ut. Och vi måste sollra bland hans leksaker. Vissa grejer kan vi sälja av, men andra saker vill vi ha kvar så de får bo i källaren tills vidare. Tråkigt, för vill ha det mesta kvar men det får helt enkelt inte plats i hans lilla rum.

Jö jö!

Kommentarer
Postat av: v

Hello!!!

Fint kort på er...

synd att jag jobbar på fredag annars hade jag gärna hängt på :)

2010-01-27 @ 14:18:48     URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0