Irriterande saker man inte orkar med på morgonen

2010-01-20 @ 08:25:32
  1. Leta fucking hårsnoddar! Jag vet att jag lade två st nedanför sängen i natt när jag tagit dem ur håret. Fanns de där i morse? Nej! Och jag har letat över allt men de är banne mig försvunna! Turligt nog hittade jag en under lampan på Mickes nattduksbord.
  2. Snömodd. Vad är det som går och går men aldrig kommer fram? Suzan i snömodd.
  3. Handväskor. Jag borde egentligen sluta använda sånt, man proppar dem fulla och när man står där och ska ha fram plånboken för att visa busskortet/betala ngt eller letar efter sin bok så får man nästan vända upp och ner på den för att hitta. Dessutom är de tunga och fulla av saker man en gång lagt dit, inte behövt men aldrig orkat ta ur.
  4. Griniga ungar. När Felix inte vill på morgonen är det omöjligt att komma i väg i tid. Lyckligtvis händer det väldigt sällan.
  5. Pendeltåg. Signalfel, växelfel, lövhalka, dålig väderlek och så vidare är bara några av de ljuvliga ursäkter man får höra när tåget inte kommer. Om de säger något det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0