Lördagmorgon.

2010-01-16 @ 09:18:23
Om 45 minuter går jag äntligen av mitt dygnspass. Det ska bli skönt att komma hem sen och mysa med monstret och karln där uppe på höjden. Idag ska vi baka chokladbollar med Felix. Det kan gå på två sätt, antingen tycker han att det är jättekul och smaskar glatt i sig smeten. Eller så avskyr han det och tillbringar största tiden med att gnälla och skrika. Jag hoppas på det förstnämnda.

Senare i eftermiddag kommer Felix kusiner förbi och ska umgås ett tag. Det är lite roligt att se dem tillsammans efter Rasmus och Felix ligger rätt nära i ålder och dessutom tycker jag att Felix är ganska lik dem båda på olika sätt.

Imorgon är det dygn som gäller igen och sen är det helt plötsligt en ny vecka igen. Nästa vecka är ganska propppad med grejer tror jag, har inte riktigt koll - som vanligt. Jag måste börja använda min kalender bättre så jag har koll på allt även på jobbet. Egentligen borde jag kanske ha en mindre än den jag har nu.

Nå väl, jag ska koka kaffe nu så min kära kollega får lite färskt när hon kommer.

Kommentarer
Postat av: vickan

:) ja han är numera korthårig och blev genast ett år äldre utseende mässigt tycker och menar! Jag är ledig tisdag,onsdag och lördag, tisdag ons har jag tid att ses efter kl 12 :) ska vi spika tid?sms mig..lycka till med choklad baket vill gärna se lite kort sen *:) kramis

2010-01-16 @ 10:07:52     URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: Suzan

snygg stavning på ditt namn ;)

2010-01-17 @ 22:34:43     URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0