Ny blogg.

2010-01-15 @ 10:48:16
Nu har jag gjort en ny blogg, en sån för alla saker man tycker. För tycker gör man - om det mesta. Och ibland är det till och med så att det man tycker spelar roll. Som det här med barnvagnen och det förvånande svaret jag fick när jag frågade varför Felix's vagn gick sönder i knälederna på handtaget. Men det går jag in på vid ett annat inlägg, det kräver nämligen sin lilla tid att skriva om det.

Eller som det stundande valet som kommer nu i höst. Oj, vad spännande! (Och kom i håg folk, om man inte röstar får man inte gnälla!!)

Eller när man bara vill gnälla av sig om något helt onödigt, som egentligen bara spelar roll för mig.

Så det så.

Kommentarer
Postat av: Helena N

Kikat in!

2010-01-15 @ 10:56:17     URL: http://nordanvindar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0