Piggare.

2010-01-21 @ 10:28:08
Nu är Felix tack och lov lite piggare. Han är vaken och tittar på sina älskade Teletubbies. Han är förvisso lite slö och orkar inte springa runt och härja, men han är vaken, pratar, pekar och pillar. Så det är skönt. Om jag ska vara ärlig så blev jag orolig där när han bara sov, särskilt när Sjukvårdsrådgivningen säger att jag ska ta kontakt med Vårdcentralen. Vårdcentralen sa att vi skulle avvakta några dagar och det känns okej, särskilt nu när han är vaken och "sig själv" igen.

Kommentarer
Postat av: Helena N

Säkert ingen fara, behövde nog bara sova. Man blir ju själv helt slut när man är sjuk. Hoppas han kryar på sig snart!

2010-01-21 @ 14:46:09     URL: http://nordanvindar.blogg.se/
Postat av: Farmor Lena

Skönt att höra att Felix mår bättre!! Jag blev också lite orolig när jag läste ditt förra inlägg, tur att du hunnit skriva igen innan jag kom hit :) Krama om killarna nu! Hoppas att vi ses på Rasmus kalas?!

Kram från Lena

2010-01-21 @ 16:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0