Stackars barn...

2010-01-21 @ 09:40:37
Som bekant fick jag hämta Felix tidigare i tisdags eftersom han hade feber, 39.5. Febern höll i sig i tisdags och i går hade han också lite feber under dagen men var pigg och hängde med. På kvällen blev han sämre och i morse när han vaknade av att telefonen ringde var han inte alls pigg. Dels hade han legat i en otrevlig blöja en stund, något han aldrig gör. Plus att han var alldeles hängig och slö när jag bytte. Sedan somnade han om i vår säng och nu sover han rätt hårt. Det märkliga med det hela är att han inte har feber. Vet inte vad det är som är tokigt! Har ringt Sjukvårdsrådgivningen som tyckte att vi skulle ta kontakt med vårdcentralen för det lät inte som symptom på vaccinet han fick förra måndagen. Jag har ringt vårdcentralen och de ska ringa upp 10.10, hoppas de ringer tidigare! Och jag hoppas verkligen att de kan ta emot oss idag, annars får vi åka ner till jouren och sätta oss. Det vill jag helst inte eftersom Micke ligger däckad i någon märklig magsjuka vilket betyder tåg/buss ner till Nynäs. Och jag vill helst inte släpa ut Felix i sånt nu i och med att han är så dålig.

Åååh! Håll tummarna för att vi får komma till Ösmo vårdcentral idag och att det inte är något allvarligt fel på min älskade unge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0