Tack!

2010-01-15 @ 11:20:42
Det finns några saker som gör att såna här långa, sega stunder som man inte kan få gå fortare att gå lite fortare.

- Radio 107.5, tack för att ni sänder via Internet också!!

- Facebook, tack för alla fullkomligt onödiga spel som man kan fördriva tid med!

- Kaffe, det sitter sällan fel!

- Mobilen, tack! Du har både musik inlagt och kan streama från 3 (det sistnämnda funkar dock inte så bra här ute i skogen) och man kan sms-terrorisera folk.

- Cigaretter. Jag har många gånger sagt att jag ska sluta igen men det blir liksom inte av. Det är väl som Katharinas mor hat sagt: Vissa är födda rökare.

- Bloggar, det är alltid roligt att läsa vad folk gör. Dock behöver jag lite fler bloggar att följa då de jag följer inte är så bra på att uppdatera (PIK!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0