Tågstrul

2010-01-29 @ 09:25:14
Jag hade juh tänkt att jag och Felix skulle in till stadens sus och dus idag och shoppa lite. Men tji fick jag. Micke skickade sms för en liten stund sedan om att det är en massa förseningar och skit på pendeln. Och jag har ingen lust att fastna någonstans med Felix. Så vi åker ner till Nynäs i stället och hoppas på att hitta presenterna vi ska ha. Synd bara att urvalet på just såna saker är så sjukt begränsat nere i Nynäs. Dessutom kommer Felix inte att vilja finna sig i att sitta i en vagn den tid det tar. Att sitta i vagnen inne i stan är roligt och spännande med allt folk men här ute...ja... Det finns som inte så mycket att titta på.

Så dagens plan blir Nynäs. *suck*
(Och jisses, som jag längtar efter att flytta härifrån nu!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0