Trötter.

2010-01-18 @ 10:28:36
Nu har jag kommit hem från jobbet och är bra trött faktiskt. Har så svårt att komma till ro och sova på jobbet nu, vet inte riktigt vad det beror på tyvärr. Får hoppas på att det blir bättre ganska snart så man får sin sömn även när man jobbar.

Den kommande veckan är ganska lugn på jobbfronten, har bara personalmöte på tisdag och sedan natt torsdag till fredag. Men jag kan ha fel, men jag tror det är så veckan ser ut.

Idag ska jag ha en hemmadag. Har fixat till naglarna och så måste ögonbrynen noppas. Dessvärre med pincett denna gång! Gaah, tycker det är så tjatigt och tar massa onödig tid. Får köpa nytt vax.

Jag skulle vilja gå på Red Mondays ikväll men får se om jag hinner, beror lite på om Micke hinner hem eller inte.

Nej, nu ska jag dricka kaffe och fjanta runt på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0