Äntligen bio!

2010-03-02 @ 21:49:12

Imorgon ska jag äntligen få se Snabba Cash. Känns som om jag väntat en smärre evighet på det. *s* Fast riktigt så är det juh inte, så klart.

Jag gillar böckerna Lapidus har skrivit och har ganska stora förväntningar på filmen som sådan. Mycket dumt vet jag av erfarenhet men det är svårt att låta bli. Att dessutom Sveriges snyggaste skådespelare innehar en huvudroll gör juh inte förväntningarna mindre direkt.





Det finns också lite fler filmer att se framemot nu, främst Alice i Underlandet regisserad av Tim Burton. Jag måste se den i 3D-version (eller den kanske bara visas i 3D-version?) för att få den ultimata upplevelsen. Har aldrig sett på 3D-film tidigare så vet inte riktigt vad jag ska vänta mig. Tanken är i alla fall att vi ska iväg och se den nästa fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0