Beslutsångest.

2010-03-22 @ 11:29:59
Ich habe angst. Jag vet inte vilken telefon jag ska ta. Alls. Funderar mer och mer på att ta en billig med ett års bindningstid bara och sen skaffa en android nästa gång, då lär det vimla av dem och tekniken har troligtvis gått ännu längre. Men det känns så tråkigt att ha en tråkig telefon. *s*

Nå väl, i eftermiddag ska vi hänga med Oliver och Viktoria och hennes bebiskula. det ska bli roligt. Det var länge sedan vi sågs så Oliver lär väl ha växt massor! Tidens gång märks så tydligt på de små skruttarna. Framför allt nu, det händer något nytt så gott som varje dag.

Andra planer för dagen är att boka tid på banken och att kolla in gymmet som finns i området som Hyresgästföreningen har fixat.

Jö jö!

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Design

Jag tar minst 150kr. Du kan läsa mer om det här: http://tantkim.blogg.se/portfolio/2009/may/bestallning-av-bloggdesigner.html



Ja det är kul att plugga. speciellt när det är saker jag vill plugga. ;)

Vill också studera på högskolan sen. Vill läsa interaktionsdesigner på nackakademin när jag är klar med gymnasiet. :)

2010-03-22 @ 11:53:25     URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0