Bläh.

2010-03-01 @ 16:29:45
Nykokat gott kaffe - med blåbärsfil i. Ingen höjdare. Och ett tecken på att jag nog är tröttare än jag vill erkänna. Ha ha.

Jag har varit i Nynäs i dag och fixat syntestet. Gubben på AH Optik är dock så snäll och bra att jag slapp betala för det. Jag gjorde en synundersökning i våras för att få nya glasögon och han tyckte att det räckte med att fylla i resultatet från det testet i ansökan. Tack! Nu ska jag bara skriva adress på ett kuvert, klistra fast frimärket och lägga det på lådan. Yeayh!

Rea-shoppade lite också, en tröja till Felix och en till Micke. De hade nämligen 70% på vad-den-nu-heter-affären. Tog också en runda på bokaffären och ramlade ut med Mr Tourette och jag. Efter 30 sidors läsning verkar det som om boken faktiskt är bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0