Drömperiod.

2010-03-19 @ 07:12:42
Jag är inne i en drömperiod nu igen. Det var länge sen sist så det känns rätt bra ändå, även om det är den mardrömmar. Jag drömmer om allt möjligt, allt från att jag jobbar som tidningsbud till zombies som tar över. Många gånger har jag tänkt att jag borde börja skriva ner de mest vridna drömmarna och en vacker dag ge ut en bok, men jag kommer mig liksom inte för. Lite Ajvide goes Clive Barker skulle nog resultatet bli, om inte vidrigare om jag tar med lite gamla mardrömmar också. De var verkligen sjuka!

Felix står och smaskar äpple nu och är allmänt nöjd med tillvaron. Skönt. Vi ska äta frukost om en liten stund och sen gå till dagis vid 9, sen går jag direkt till jobbet. Jobbar dygn idag och hoppas innerligt på att dygnet går fort. Ska ta med min dator också och lägga sista touchen på CV:et dessutom.

Jö jö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0