Eine kleine Samstag.

2010-03-20 @ 20:24:49
Och lördagen kom till sitt slut. Det har varit en bra dag trots att jag inte sov en blund i natt. Innan jag åkte från jobbet var jag svimfärdig av trötthet men hann powernappa i tio minuter innan Micke hämtade mig vilket gjorde otrolig skillnad. Vi lyxade till lördagen med att äta frukost på Jannis inne i Nynäs sen mötte jag och Felix upp en kompis och tog en promenad ner till hamnen och sedan strosade runt i centrum. Jisses vilket härligt väder det var idag! Jag hade klänning på mig och frös knappt! Underbart!

Sedan bar det av till Huddinge för kalas, halvvägs in i kalaset började jag dock tackla av och känna av tröttheten igen och lyckades slumra lite i bilen hem. Det behövdes för ikväll har jag fått kämpa för att hålla mig vaken med Felix. Men nu har lillskrutten druckit sin välling, tagit sin napp och krypit ner i sin säng med bok, musik, snutte och Teletubbie samt fått god natt-puss av mig. Han hann knappt få god natt-pussen innan han slocknade.

Själv tänkte jag hålla mig uppe till lite efter 21 och sedan krypa ner i sängen och kika på Absolutely Fabulous. Jag hade tänkt fortsätta läsa Känn pulsen slå av Berny Pålsson men fasen vet om jag orkar. Jag hinner nog inte mer än öppna boken så sover jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0