Högskoleansökan.

2010-03-16 @ 08:44:52

Nu har jag lagt in min ansökan till högskolan och universitet i stan. Så får vi se hur det går. Programmen lär inte gå vägen med tanke på mina dåliga betyg men kursen kanske jag kan lyckas ta mig in på. Kurser brukar juh vara lättare som bekant.

Hungrig är jag också men det finns ingen frukost (läs: inget som tilltalar) alls på jobbet så jag får vackert vänta till jag kommer hem med att äta.

Jag vill att isen försvinner nu. Jag vill kunna börja springa!


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad har du sökt?

2010-03-16 @ 12:50:44     URL: http://marina.blogg.no
Postat av: Suzan

En autismkurs, personalvetarprogroammet och socionomprogrammet. =)

2010-03-16 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0