HTC Tattoo

2010-03-21 @ 23:11:34




Jag funderar lite. Jag har bestämt mig för att skaffa ett nytt abonemang hos Tele 2 då våra telefonräkningar skjuter i höjden pga att jag har Tre och Micke Tele 2. Jag gillar Comviq och har så gott som alltid haft det. Min nuvarande mobilen är operatörslåst till Tre så jag behöver en ny telefon i samband med att jag tar ett nytt abonnemang. Men vad för telefon? Visst, det räcker egentligen med en simpel mobil som man kan ringa, messa och ta lite kort med. Men prylflatan i mig vill ha mer än så. Jag vill ha en Android-telefon med Spotify på. Så det så.

Alltså, är HTC Tattoo en bra telefon eller finns det någon annan som bättre. iPhone är inte intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0