Illusionen om Gud.

2010-03-18 @ 10:13:19
Åh, idag ska jag hämta ut böckerna jag beställde i förra veckan. Minns i ärlighetens namn inte vilka det var - exakt. Bara att det är Illusionen om Gud och Den sataniska bibeln. Och två böcker till. Den sistnämnda är också på engelska, det är bra, min engelska håller på att gå totalt om intet!




Men det retar mig lite att jag inte minns vilka två andra böcker jag hade beställt. Necronomicon vet jag att jag tittade på men tror faktiskt inte att jag beställde den. Nå väl, jag kommer att se det idag när jag kommer hem med dem.

Och bara för att jag ändå skriver om böcker...jag vill ha ett bibliotek! På fullaste allvar, jag SKA ha det en vacker dag, om jag så måste skapa det i en fucking klädkammare på grund av platsbrist. Så det så. Jag skulle till och med kunna bo i ett hus, bara för att kunna få det där biblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0