New teeth!

2010-03-24 @ 06:56:10
Igår fick jag mina nya permanenta tänder. Fort som tusan gick det, var inställd på att det skulle ta 40 minuter men istället tog det 10. Det känns lite märkligt fortfarande med de nya tänderna, de ser rätt bra ut men eftersom de är i porslin så är det juh en annan känsla av själva tänderna. Och det är skönt att ha blivit av med de där provosoriska tänderna.

Jag firade de nya tänderna igår med att ta några öl i goda vänners lag, det var trevligt.

Jag försöker också få ordning på det där jävla CV:et. Jag lyckas som inte, dels får jag inte till det, sen sitter jag där och tänker "Herregud, så där bra är jag inte!" varje gång jag läser igenom det. Bläh. Men jag ska fasen få till det idag så jag kan skicka i väg det.

Kommentarer
Postat av: Marina

vADÅ TÄNDER? jag hänger inte med, alla tänder?

2010-03-24 @ 13:04:16     URL: http://marina.blogg.no
Postat av: Micke

Hej Suzan

Tänk på att du ska sälja dig själv... (oj det lät lite fel :-) )så var inte för blyg i ditt Cv. Man ska inte ljuga men man får gärna vara stolt över sig själv. Du ska marknadsföra dig i ditt Cv och du vet hur det är med reklam ;-)



Micke

2010-03-24 @ 17:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0