Nya kläder.

2010-03-08 @ 13:24:09
Jag rensade Felix garderob idag eftersom många av hans tröjor börjar bli så tajta om magen på honom. I samband med det insåg jag att han har för lite kläder för att jag ska kunna lägga bort alla. Fasen, vi som alltid har haft ett bra lager i "nästa storlek" som det bara har varit att plocka av har nu helt plötsligt inga större kläder alls hemma. Dåligt planerat av oss! Så jag skicka iväg en liten beställning på Hm och hoppas att han kan ha deras dubbelstorlekar 86/92. Måste dessutom ge oss ut och köpa mer så snart som möjligt.

Jag hade beställt fler om det inte vore för att nästan alla tröjor hade leverans först i mitten av april. Dit är det juh en evighet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0