Payback Time

2010-03-16 @ 20:21:42
Felix har alltid varit ett ganska snällt barn, särskilt när han var liten och mini och bäbis. Han grät sällan utan anledning, sov hela nätterna från 12 veckors ålder, åt bra (lite för bra enligt BVC dock), har aldrig varit svår att lägga på kvällar och ja..helt enkelt ett så kallat snällt barn. (Fast, hur kan det finnas bäbisar som inte är snälla? Nå väl...)

Nu är det payback time! Idag spottade han ut all hostmedicin på mig för att han inte ville ha den. Vid middagen gallskrek han för att han inte ville äta. Ikväll låg han på golvet och storgrät för att han inte fick se mer på film. Det är rätt jobbigt ibland när han sätter igång. Men samtidigt är det charmigt, på något halvskevt sätt. Dessutom är jag glad för att han har humör. När jag beklagar mig för folk som känner mig brukar de bara skratta till och säga: "Ja, jag undrar jag var han fått det i från..?" tillsammans med en menande blick och sarkastisk röst. Jag flörstår inte vad de menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0