Sommarsaker.

2010-03-12 @ 09:08:31

I sommar händer det grejer. Syster Sara fyller 20 i maj och där går väl startskottet kan man säga. Sen är det hennes bal och student i juni, och syster Mathildas student. Jag hoppas de inte har samma dag eller i alla fall samma tid så man kan se bägge två. Vill inte välja. Sen fyller Micke år i juni, och Älvan och Lena också. I juli blir Felix två år, då vankas det kalas. Och Rockweekend går av stapeln (jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå eller ej) och jag har semester hela juli, hoppas jag åtminstone. Semestern är inte beviljad än. I augusti fyller pappa 50 år - dvs gubbe. ;-) Teo fyller fyra också.

Och så vill man juh hinna med lite semesterturer, jag och Felix åker till Sundsvall och så ska vi försöka ta oss upp till Östersund och hälsa på mamma med. Och så vill jag gå på Kolmården, Pride-paraden, Gröna Lund, Skansen och sola och bada så mycket jag bara kan!

Jag hoppas även på att vara i full gång med körkortet i sommar så jag får det avklarat någon gång. Dessutom måste jag ligga i lite hårdträning inför Tjejmilen i september.

Oj oj, jag vill vara lite igen och ha sommarlov, det var så himla mycket lättare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0