Trött.

2010-03-01 @ 20:40:25
Jag kom ut på en liten springtur idag. Inte alls lång, en kilometer typp. Men det var skönt att springa och gick bättre än jag trodde att det skulle göra. Trodde det skulle vara skitjobbigt men det flöt på. Väl hemma stretchade jag lite och gjorde lite armövningar och situps. Det var skönt. Det bästa var nog dock Felix som kramade mig i flera minuter innan jag skulle ut och springa och skulle kramas ännu mer när jag kom hem igen efter 10 minuter. Hjälpa till med min träning skulle han också göra.


Fick håll under springturen, en känsla jag inte haft på flera år. En skön känsla, en känsla av att kroppen jobbar och presterar något. Det var dock lite läskigt att springa eftersom det var halt ute så jag vågade inte springa fullt ut tyvärr.

Nej, nu ska jag titta på Outsiders, dagens avsnitt handlar om unga mammor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0