Tröttare än tröttast.

2010-03-20 @ 07:57:10
Jisses, jag är verkligen jättetrött, men åtminstone inne i andra andningen nu. Så det kan gå hela vägen genom hela dagen, jag hoppas på det i alla fall. Vi ska börja dagen med att äta lyxfrukost ute. En bra start! I eftermiddag ska vi på kalas i Huddinge hos Mickes kusin som fyller år och sedan ska Micke vidare på fest och jag och Felix åker hem till Ö(de)smo igen. (Oj, vad jag längtar efter att flytta bort härifrån!) Så kvällen blir lugn, funderar på att köra lite serierace men inte riktigt vad för serie jag ska se. Om jag orkar, kan hända slocknar jag på soffan vilket inte vore så fel med tanke på att jag ska tillbringa morgondagens dygn här på jobbet igen.

Sen är det äntligen en ny vecka och då jäklar! Den mesta isen är borta så nu kan jag börja springa på allvar och komma igång med träning och lite kosthållning. Tänkte dessutom ta mig in och kolla på Red Monday på måndag kvällen och på tisdag ska jag få det sista fixat hos tandläkaren. De ska sätta dit kronorna och ersättaren för min lilla mjölktand. (Det bisarra är att jag har börjat känna av de där förbannade visdomständerna, hur gick det till? Jag trodde inte jag hade några!) Sen är nog inte planerna så stora för nästa vecka, jag skulle jobba på tisdag men har tagit semester på grund av tandläkaren. Skööönt. Hoppas jag får lite sovmorgon någon dag, helst en låång till tolv eller så. Ha ha.

Nej, nu ska jag ta tag i sista pappersjobbet här så jag får gå hem någon gång.

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Design

Va härligt att jag gjorde din fredag och att du gillar designen. :) Alltid härligt när någon säger till när de tar en av gratis designerna, Det får mig att känna lite lycka och att dom inte går till spillo. :) Ha en suverän helg. Kram

2010-03-20 @ 12:42:52     URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0