Trötter.

2010-03-22 @ 23:01:33
Idag har varit en kompisdag. Jag hängde med Viktoria och Felix med Oliver. De grabbarna hade bra kul några stunder. Så roligt att dem nu, förr var de så små och låg där och klämde lite på varandra. Idag sprang de runt, skrek, ropade, skrattade, kramades, fjantade sig, bråkade lite och åt. Exempelvis kom Oliver in och kastade en grapefrukt i köket som de två herrarna försökt bryta sig in i. Det hade inte gått så bra för dem, de hade bara lyckats pilla loss några mindre bitar av skalet. De hade också spelstund i vardagsrummet, Oliver slog på cymbalerna och Felix skrektjöt av glädje i takt med Olivers spelande. Sötnötar där.

Annars så är det en lugn vecka, play date hos Viktoria samt tandläkaren i morgon. Ska också in till stan och fika innan tandläkaren. Sen är jag planlös fram till fredag då jag ska jobba och hoppas även på att få komma ut och dansa lite. På lördag är jag och Felix förvisade och bannlyst från lägenheten för att pappan ska ha lite fest och troligtvis nattgäster.

Tillståndet i nuläget är ett stycke trött Suzan. Så jag ska nog duscha och sen lägga mig. Med lite tur tar jag mig ut på en liten löptur i morgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0