Typiskt.

2010-03-01 @ 17:02:37
Nu när jag har fyllt i ansökan om körkortstillstånd så inser jag att det är en gammal blankett jag har. *s* Så är det bara till att skicka efter nya papper och vänta ett tag till. Typiskt. Som jag är så lär det väl dröja innan jag skickar in det gissar jag. Dessvärre är jag lite så "nu eller aldrig", särskilt när det gäller saker jag behöver fixa. Blanketter, ansökningar och liknande. Nå väl, det går nog bra. Beställde handledarpapper också så vi har det.




Ikväll är det Red Monday också, min plan var att gå, tills Micke kom på att han behövde jobba. Också typiskt. Får gå nästa måndag i stället, på självaste Kvinnodagen! Det utlovades dessutom lite extra just den spelningen.

Fortfarande inte hittat någon att gå på Tech Noir med heller, vad fan? Kom igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0